23 marca 2013

Urodziny + mały haul :)

Czesc Dziewczyny :)
Wczoraj miałam urodziny , ale nie chciałabym Wam pokazywać prezentów, tylko kosmetyki oraz pare innych rzeczy, które kupiłam w ciągu ostatniego tygodnia.Pamiętacie jak Wam mówiłam, że chce nagrać filmik o paznokciach hybrydowych ? W lewym górnym roku możecie kliknąć na zakładkę You Tuba i możecie obejrzyć filmik, a przy okazji mnie trochę poznać. Mam nadzieję, że Wam się spodoba trochę zdjęć z mojego prywatnego życia :)




 Isana body  creme - figa i granat 
Maseczka do włosów z jajkiem - Babuszka Agafia ( kupiłam na allegro )


sopot spa z solanką Ziaja 
Isana krem do skóry suchej z mocznikiem na noc 

mleczko ogórkowe do demakijażu Ziaja 
sopot spa płyn micelarny z solanką Ziaja 
krem do rąk z mocznikiem Isana 
olejek łopianowy przeciwłupieżowy do skóry głowy Green Pharmacy 
Lady speed stick light perfume w sztyfcie 
masełko do ciała z aloesem Douglas ( dziękuje Karolina :) 
perfumy Beyonce pulse 
lusterko Flo teraz jest przecena i kosztuje 20 zł :)
pierscionek i naszyjnik E-ribbon

To by było na tyle :) 
Madeleine Juliette 

5 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  2. oj ja ja chetnie bym sprobowała tego torciku :) napewno był pyszny :)
    u mnie teraz konkurs, może się skusisz :)
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2013/12/10000-rozdaniekonkurs-nr2.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę tu zaglądała częściej, fajny blog;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torcik wygląda bardzo smakowicie. Kosmetyki też robią wrażenie. Wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń